Napsali nám

Sušené kuřecí

Tak na kuřecí chodím naší čivavce dokonce i já :-) Doporučuji, malá ji má společně s králičím jako nejmilej ..

Zobrazit celou zprávu

Dne: 18.05.2014
Zobrazit všechny
Najdete nás i na Facebooku

Suroviny, které používáme

Na výrobu pamlsků a sušenek pro Vaše domácí mazlíčky používáme zásadně suroviny potravinářské kvality, některé i v BIO kvalitě. Veškeré suroviny jsou bez chemické úpravy, neobsahují dochucovadla, cukr, sůl ani konzervační látky. Některé suroviny mohou obsahovat cukr nebo jiné látky pouze ve své přírodní formě, například papayu. Od svých dodavatelů surovin vždy požadujeme maximální kvalitu!

Každá surovina, kterou do Vašich pamlsků používáme, má své opodstatnění a svůj význam.

 

Některé suroviny a jejich vlastnosti

Bylinky
Dýňové semínko
  • bohatý zdroj nenasycených mastných kyselin, zejména omega 3
  • bohatý a významný zdroj vitamínů A, E, kyseliny listové a významný zdroj minerálních látek
  • blahodárně účinkuje na celý trávicí trakt, kůži, vitalitu, krevní oběh a celkovou regeneraci organizmu

Slunečnicové semínko

  • nejbohatší zdroj vitamínu E a B1
  • bohatý a významný zdroj hořčíku, vápníku, železa a fosforu
  • zdroj esenciálních mastných kyselin, především kyseliny linolové
  • blahodárně působí na krevní oběh, srst a nervovou soustavu

Lněné semínko

  • bohatý zdroj vlákniny a nenasycených mastných kyselin, zejména omega 3
  • blahodárně účinkuje na trávicí soustavu

Máta peprná

  • obsahuje látky s pozitivním účinkem na činnost trávicího ústrojí
  • povzbuzuje vylučování trávicích šťáv, působí protizánětlivě a proti nadýmání
  • podporuje funkci některých orgánů
Drcený kmín
  • blahodárně působí proti zažívacím potížím
  • podporuje trávení a funkci metabolizmu
Majoránka
  • povzbuzuje chuť do jídla a podporuje tvorbu žaludečních šťáv
  • působí proti nadýmání a protikřečově
  • posiluje nervový systém
Bazalka
  • podporuje zažívání
  • působí protizánětlivě
Fenykl
  • působí proti střevním křečím a proti nadýmání

 


 

Zelenina

Mrkev 

  • bohatý zdroj vitamínů
  • bohatý zdroj beta-karotenu a rostlinné formy vitamínu A
  • bohatý zdroj na vlákniny a antioxidanty
Celer
  • bohatý zdroj důležitých vitamínů, převážně skupiny B, je zdrojem tzv. B-komplexu
  • bohatý zdroj minerálů, například draslík, hořčík, chróm, sodík, vápník, železo, zinek, jód
  • blahodárně účinkuje na trávicí soustavu a nervový systém
  • podporuje funkci jater, střev a pohybového aparátu
  • vyživuje srst a kůži

Petržel

  • bohatý zdroj vitamínů B, C, E a provitamínu A
  • bohatý zdroj minerálních látek draslíku, hořčíku, železa, vápníku, sodíku a fosforu
  • působí blahodárně na trávicí soustavu
  • podporují činnost ledvin a krevního oběhu 

 


 

Ovoce

Banán 

  • bohatý zdroj vlákniny a železa
  • bohatý zdroj vitamínů, převážně skupiny B
  • pomáhá udržovat a normalizovat trávicí trakt
Jablko
  • bohatý zdroj vitamínů, minerálů a bílkovin
  • podporují činnost střev, snižují cholesterol, normalizují střevní mikroflóru

 


 

Některé další přísady

Ovesné vločky

  • vysoký obsah lehce stravitelných bílkovin
  • bohatý zdroj nenasycených mastných kyselin, vitamínu B1, B6 a E, železa a vápníku
  • pomáhají regulovat cholesterol a glukózu v krvi
  • působí blahodárně na nervovou soustavu

Ovesné vločky s klíčky

  • významný zdroj proteinů a vitamínů B1, B2, B6, E a kyseliny listové
  • bohatý zdroj důležitých minerálů a stopových prvků

Karob

  • zdravá náhrada kakaa
  • obsahuje spoustu minerálů a vitamínů - například hořčík, vápník, železo, fosfor, barium, měď, zinek, nikl, vitamíny A, B, B1, B2, B3 a D

Špalda

  • významný zdroj lehce stravitelných bílkovin, nenasycených mastných kyselin, sacharidů, minerálů a vitamínů především skupiny B
  • působí blahodárně na stimulaci imunitního systému

Melasa

  • obsahuje velmi širokou soustavu stopových prvků a organických látek, jako vápník, fosfor, železo, draslík, sodík, zinek, měď, chróm, glukózu, sacharózu, nenasycené mastné kyseliny, kyselinu linolovou, linoleovou, olejovou, vitamíny skupiny B (kyselinu listovou, kobalaminy, riboflavin, pyridoxol, nikotinamid, kyselinu pantotenovou), inositol, kyselinu fosforečnou.
  • obsahuje důležité enzymy
  • patří mezi nejbohatší zdroje vápníku a hořčíku, obsahuje je ve vyvážené podobě

Pivovarské kvasnice

  • bohatý zdroj vitamínů skupiny B, bílkovin, minerálů a stopových prvků
  • mají podíl na látkové výměně proteinů, tuků a uhlohydrátů
  • působí příznivě na kůži a srst

Med

  • antioxidant, zdroj cukrů - fruktózy, glukózy a sacharózy
  • zdroj důležitých minerálních látek - draslík, sodík, vápník, hořčík, železo, mangan, křemík, zinek a menšího množství vitamínů B1, B2, B3, B5, B6 a C

Javorový sirup

  • přírodní sladidlo
  • zdroj organických kyselin, především kyseliny jablečné
  • zdroj důležitých minerálů, především draslíku, vápníku
  • zdroj mnoha dalších důležitých látek, především zinku, manganu, vanilinu, propionaldehydu, aminokyselin

Olivový olej

  • zdroj nenasycených mastných kyselin a vitamínu E